Kilpailuluvan takaisinmaksulomake

Kilpailuluvan takaisinmaksuanomus(A- ja D-luvat)

Ansökan om ersättning av tävlingslicens(A- och D-licens)

A-luvan takaisinmaksamiseksi seuran jäseneltä vaaditaan kyseisen vuoden aikana hyväksytty suoritus 3-, 4- tai 5-tason kilpailuista, joissa hän on edustanut Hangö Udds Ryttare rf - Hankoniemen Ratsastajat ry.

För att få ersättning för A-licensen måste medlemmen under pågående år erhållit godkänt resultat från en 3-, 4- eller 5-nivås tävling, där han/hon representerat Hangö Udds Ryttare rf - Hankoniemen Ratsastajat ry.

D-luvan takaisin maksamiseksi seuran jäseneltä vaaditaan hyväksytty suoritus 2-tason kilpailuista, joissa hän on edustanut Hangö Udds Ryttare rf - Hankoniemen Ratsastajat ry.

För att få ersättning för D-licensen måste medlemmen under pågående år erhållit godkänt resultat från en 2-nivås tävling, där han/hon representerat Hangö Udds Ryttare rf - Hankoniemen Ratsastajat ry.

Jäsen voi hakea takaisin VAIN yhtä lupaa per kalenterivuosi.

En medlem kan ansöka om tillbakabetalning av ENDAST en licens per år.

Täytetty anomus tulee lähettää KYSEISEN VUODEN marraskuun loppuun mennessä (eli vuoden 2016 luvan takaisinmaksu haettava viimeistään 30.11.2016 ja vuoden 2017 lupa viimeistään 30.11.2017 jne). Anomukseen liitetään mielellään tuloslista (KIPA). Takaisinmaksu suoritamme ilmoitetulle tilille joulukuun aikana!

Ifylld ansökan skickas inom pågående års november månad (m.a.o. ersättning för 2016 års licenser ansöks senast 30.11.2016, 2017 års licenser senast 30.11.2017 osv). Till ansökan bifogas gärna en resultatlista(KIPA). Återbetalningen sker till det angivna kontot inom december månad!

Huom! Vain määräaikaan mennessä lähetetyt hakemukset käsitellään

OBS! Endast ansökningar som skickats inom tidsfristen behandlas

Ongelmatilanteet/ kysymyksiä? - Problem/ frågor? Ota yhteyttä - Kontakta: juliah3@hotmail.com

Hyväksytty tulos - Godkänt resultat:

Tiedoston maksimikoko on 10 Mt.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.