Kiertopalkintosäännöt

HunR:n KIERTOPALKINTOSÄÄNNÖT

Kaikissa kilpailuissa noudatetaan SRL:n voimassa olevia kilpailusääntöjä

KOULURATSASTUS

Prix de Cuba Calle

1. Kilpailu on avoinna junioriratsastajille jotka ovat Hankoniemen ratsastajien jäseniä.
  2. Kilpailun arvostelee henkilö jolla on koulutuomarioikeudet.
  3. Kilpailu koostuu kouluratsastuksesta, joka on tasoltaan helppo C.
  4. Sama hevonen saa osallistua kilpailuun korkeintaan kaksi kertaa eri ratsastajalla.
  5. Ratsastaja saa kilpailla kiertopalkinnosta ainoastaan yhdellä hevosella  Jos ratsastajalla on kilpailussa useampi hevonen on kilpailuun osallistuva ilmoitettava tuntia ennen kilpailun alkua.
  6. Ratsastaja tai hevonen (vaikka eri ratsastajalla) joka on sijoittunut Helppo B tai sitä vaikeimmassa luokassa alue- tai kansallisella tasolla kouluratsastuksessa ei saa osallistua kilpailuun.
  7. Kiertopalkinto kiertää vuosittain. Ratsastaja jolla on kolme kiinnitystä pokaalissa, on voittanut sen itselleen, jonka jälkeen kiertopalkinto uusitaan ja kilpailu jatkuu.

ESTERATSASTUS

Junior Rider palkinto

1. Kilpailu on avoinna junioriratsastajille jotka ovat Hankoniemen Ratsastajien jäseniä.
  2. Kilpailu ratsastetaan max. 70 cm korkeudella
  3. Kilpailu on avoinna ratsukoille jotka eivät ole sijoittuneet 80 cm:n luokassa.
  4. Sama hevonen saa osallistua eri ratsastajalla korkeintaan kaksi kertaa kilpailuun.
  5. Kiertopalkinto kiertää vuosittain. Ratsastaja jolla on kolme kiinnitystä pokaalissa, on voittanut sen itselleen, jonka jälkeen kiertopalkinto uusitaan ja kilpailu jatkuu.

Prix de Tabell

2. Kilpailu on tarkoitettu ratsukoille jotka eivät ole sijoittuneet alue- tai kansallisella tasolla esteratsastuksessa.
  3. Sama hevonen saa osallistua eri ratsastajalla korkeintaan kaksi kertaa kilpailuun.
  4. Kilpailu koostuu esteratsastuksesta vähintään 80 cm.

Prix de Ulla Knichter

1. Kilpailu on avoinna Hankoniemen ratsastajien jäsenille.
  2. Sama hevonen saa osallistua eri ratsastajalla korkeintaan kaksi kertaa kilpailuun.
  3. Kilpailu koostuu esteratsastuksesta vähintään 90 cm.
  4. Kiertopalkinto kiertää vuosittain. Ratsastaja jolla on kolme kiinnitystä pokaalissa, on voittanut sen itselleen, jonka jälkeen kiertopalkinto uusitaan ja kilpailu jatkuu.

KOULU+ESTERATSASTUS

Anton Cup

1. Kilpailu järjestetään Anton ponin kunniaksi.
    2. Kilpailu koostuu kahdesta osakilpailusta. Kouluratsastus helppo C ja helppo B, esteratsastus 70cm ja 80cm.
    3. Avoin Hankoniemen ratsastajien jäsenille.
    4. Ratsastaja voi kilpailla osakilpailut eri hevosilla.
    5. Pisteitä jaetaan luokissa 1.sija 10p, 2.sija 7p, 3.sija 5p, 4.sija 3p, muut sijat 1p. Yhdessä osakilpailussa lasketaan vain parhaimman suorituksen pisteet jos ratsastaja ratsastaa kummassakin luokassa tai ratsastaa useammalla hevosella.
    6. Voittaja on se jolla on kahden osakilpailun jälkeen eniten pisteitä, voittajalla tulee olla hyväksytty suoritus kummastakin osakilpailusta. Tasatilanteessa kouluratsastuksesta saadut pisteet ratkaisevat voittajan. Mikäli senkin jälkeen on tasatilanne, ratkaisevat vaikeammasta kouluratsastusluokasta saadut pisteet.

Prix de Benitec

1. Palkinto jaetaan vuoden aikana eniten ranking pisteitä keränneelle ratsastajalle
    2. Koulu- ja esteratsastuksessa kerätyt ranking pisteet lasketaan yhteen ja eniten pisteitä kerännyt ratsastaja voittaa palkinnon. Jos kaksi tai useampi ratsastaja on tasapisteissä niin esteratsastuksen tulos ratkaisee loppusijoituksen.