Tallin perinteiset joulujuhlat 09.12.2023

14.12.2023

Luokkakuvaan!
(kuva Mia Maukonen)
Luokkakuvaan! (kuva Mia Maukonen)
Esteratsastuksen ranking palkittuja
(kuva Mia Maukonen)
Esteratsastuksen ranking palkittuja (kuva Mia Maukonen)
Kiertopalkintojen voittajia
(kuva Mia Maukonen)
Kiertopalkintojen voittajia (kuva Mia Maukonen)

Tallin perinteiset joulujuhlat

Ratsastuskoulun perinteiset joulujuhlat järjestettiin lauantaina 09.12.2023 ravintola Smörmagasinetissa. Paikalle saavuttiin koko perheen voimin ja oli ilo nähdä että pöydät täyttyivät naurusta ja hyvästä fiiliksestä.

Seuran hallituksen puheenjohtaja Mervi Tolvanen avasi illan muistelemalla kulunutta vuotta ja ratsastusseuran 50 vuotisjuhla vuotta. Puheen jälkeen Mervi johdatteli juhlijat nauttimaan hyvästä joululounaasta.

Ruokailun jälkeen päästiin odotettuun kauden palkintojenjakoon. Hankoniemen Ratsastajia edustavat ratsukot keräävät vuoden mittaan kotikentällä käydyistä kilpailuista ranking- pisteitä jotka vuoden lopussa lasketaan yhteen ja eniten pisteitä keränneet ratsukot palkitaan juhlissa.

Ranking pisteiden lisäksi ratsastuskoululla on vuosittain kiertäviä kiertopalkintoja, jotka vaihtavat omistajiaan joulujuhlan tiimellyksessä. (lista palkituista alla)

Tänä vuonna tallikaveri kiertopalkinnon äänestys suoritettiin netissä. Jäsenet saivat käydä antamassa äänensä lomakkeella. Tänä vuonna tallikaveriksi äänestettiin Eerika Veikkolainen.

Samassa äänestyksessä pääsi äänestämään vuoden tuntihevosta ja tänä vuonna eniten tykkäyksiä keräsi tallin uusimpiin tulokkaisiin kuuluva Abelino, kavereiden kesken Atte.

Ratsastuksenopettaja Mia Maukonen jakoi omat kunniamaininnat ratsastuskoulun oppilaille. Hän myös kiitti omasta puolestaan kuluneesta vuodesta.

Pian palkintojenjaon jälkeen Joulupukki saapuikin ilahduttamaan juhlakansaa. Hetken aikaa kuhina kävi vilkaana ja pöydät täyttyivät mitä mukavammista lahjoista joita pukki toi mukaan.

Ratsastusseuran juniorit olivat järjestäneet hurjan hauskan ohjelman. Näytelmän aiheena oli hevosten Tanssii Tähtien Kanssa kisa. Jokainen tallilla kävijä varmasti tunnisti tanssilattialla olleet hevoset. Juniorit muistivat myös ratsastuksenopettajaa Mia Maukosta kuluneesta vuodesta.

Ratsastusseura haluaa kiittää kaikkia jäseniään ja toivottaa hyvää joulua ja rauhallista uutta vuotta 2024!

Tallilla järjestetään avoimet ovet jouluaattona 24.12.2023 klo 10 – 12

Lämpimästi tervetuloa!

(Suursuontie 25, 10900 HANKO)

Esteratsastuksen ranking