Lakuja myynnissä!

Lakupaketti 10€/kpl
Paketti toiselta puolelta

Maistuisko laku?

Seuralla myynnissä lakua 10€/paketti. Kaunis paketti hevoskuvineen on oiva tuliainen tai miksei ihan omaan herkutteluunkin.

Näihin myyntitalkoisiin saavat kaikki jäsenet osallistua ilomielin myymällä tuotetta ystävävilleen ja tutuilleen!

Ilmoitathan haluamasi paketti määrän, sen voi noutaa tallilta tai toimitamme sen kotiin. Maksut ratsastuskoulun tilille, viestiin teksti "Lakumyynti".

Tule mukaan tukemaan ratsastuskoulun toimintaa!

Lisätietoja: Mervi Tolvanen, mervi.tolvanen71@gmail.com, 040-7417879

Skulle det smaka med lakrits?

Föreningen säljer lakrits för 10€/paket. Ett vackert paket med bilder på bekanta hästar är den perfekta presenten, eller varför inte bara för egen njutning.

Alla medlemmar kan gärna delta i detta försäljingstalko genom att sälja lakrits till vänner och bekanta. Vänligen ange antal paket du vill ha. De kan avhämtas i stallet eller så levererar vi dem hem till dig. Inbetalningar till ridskolans konto, skriv "Lakumyynti" i meddelandefältet.

Kom och stöd ridskolans verksamhet!

Mer information: Mervi Tolvanen, mervi.tolvanen71@gmail.com, 040-7417879