ESRAN kevät gaala

12.4.2023

Ida Repo/Prima Mia ratsukkokohtaisen rakingin ykkönen vuonna 2022
HunRin gaala edustusta; Mia Maukonen, Mervi Tolvanen yhdessä tapahtumassa palkittujen Pentti Nevalaisen ja Kaj Nyholmin kanssa

Etelä-Suomen Ratsastusjaoston (ESRA) kevättapaaminen järjestettiin Gaalan ja juhlaillallisen merkeissä lauantaina 1.4. HunRin edustus oli paikalla ja gaalassa viihdyttiin hyvän ruoan ja seuran merkeissä.

ESRAN toimesta gaalassa palkittiin vuoden 2022 ranking voittajat. Ratsukkokohtaisessa rankingin kärjessä senioriratsukoissa oli HunRia edustava parivaljakko Ida Repo Prima Mia- hevosella. Ida oli mukana gaalassa vastaanottamassa palkinnon.

Gaalassa saivat seurat palkita omia ansioituneita jäseniään. Hankoniemen Ratsastajat halusi palkita tallin omat remottireiskat Pentti Nevalaisen ja Kaj Nyholmin korvaamattomasta työstään seuran hyväksi. He ovat aina valmiita auttamaan asiassa kuin asiassa ja ovat olleet mukana toiminnassa pitkään ja toivomme että ovat sitä jatkossakin.

Kiitos tekemästänne hienosta työstä Pena ja Kaitsu!

Onnea kaikille jotka palkitiin tapahtumassa ja onnea sekä menestystä kuluvalle kaudelle!