Lions Club Hanko-Hangö palkitsi Pinja Varsanpään vuoden nuori urheilija palkinnolla

26.2.2023

Pinja ottamassa vastaan palkintoa Lions Clubin tapahtumassa 26.02.23
(Kuva: Mervi Tolvanen)
Pinja ottamassa vastaan palkintoa Lions Clubin tapahtumassa 26.02.23 (Kuva: Mervi Tolvanen)
(Kuva: Johanna Kemppainen)
Pinjalle luovutettiin joulukuussa taulu, jossa hän on Hazelin kanssa juuri voittaneet hallimestaruus kultaa (Kuva: Johanna Kemppainen)
Eki vietti 10 vuotis synttäreitään 26.02.23
(kuva: Virpi Nippala)
Eki vietti 10 vuotis synttäreitään 26.02.23 (kuva: Virpi Nippala)

Lions Club Hanko - Hangö järjesti lapsille ja nuorille suunnatun talvipäivä-tapahtuman Hangon Kirkkopuistossa 26.02.23. Puistossa pääsi tekemään erilaisia tehtäviä, leikkimään, hiihtämään sekä kokeilemaan ratsastusta. Unohtamatta tietenkään herkullisia makkaroita ja muita tarjottavia.

Ratsastuskoululta mukaan tapahtumaan oli lähetetty Eki ja Carlos sekä kourallinen iloisia tallityttöjä. Hienosti kaikki hoisivat hommansa ja sää oli mitä mainioin. Aurinkoinen ja tyyni pakkaspäivä, mikäs sen parempaa!

Mainittakoon vielä että Eki vietti myös 10 vuotis syntymäpäiviään tapahtumassa. Ja teki juurikin sitä mistä tykkää, on ulkoilmassa ja on töissä, työmyyrä kun on. Ja vieläpä hyvässä seurassa, tulevien ratsastuksen alkujen kanssa.

Lions Club palkitsi tapahtumassa viime vuoden nuoren urheilijan. Tämän pystin ja vuoden urheilija vuosimallia 2022- tittelin sai Hankoniemen Ratsastajia edustava Pinja Varsanpää.

Lisäksi Lionsin urheilustipendi jaettiin HAIK Diamonds rytmisen voimistelun ryhmälle.

Pinja kilpaili viime kaudelle hevosillaan kansainvälisellä tasolla asti ja kipusi juniori ranking tilastoissa toiselle sijalle keräten 342 pistettä, näillä pisteillä hän jäi ainoastaan euroopanmestari Jone Illin taakse.

Hienon kauden kruunasi vielä Ypäjällä loppu vuodesta kilpailtu hallimestaruus, jossa Pinja vei hallimestaruus kultaa Hazel-hevosellaan.

Kaiken kaikkiaan Pinjalla oli hieno viimeinen kausi junioriratsastajana!

Onnea palkituille ja toivomme Pinjalle menestystä kuluvalle kaudelle!