Jäsenille! För medlemmar!

31.12.2021

Jäsenille

Vuosi 2021 lähenee loppuaan! Kiitos kaikille jäsenille kuluneesta vuodesta.

Ensi vuoden jäsenlaskut muodostuvat ensi viikon aikana Suomen Ratsastajainliiton toimesta.

Muutamia huomioitavia seikkoja:

- Jäsenmaksun voi maksaa jäsenhuoneessa, samalla tavalla kuin viime vuonna. Tässä osoite ohjeisiin ja opastusta jäsenhuoneen käyttöön: https://www.ratsastus.fi/jasenelle/jasenhuone/

Tänä vuonna viikolla 1 jäsenhuoneen kautta jäsenyyden maksettuasi olet mukana Suomen Ratsastajainliiton 100-vuotisjuhlalautasen arvonnassa!

- Jäsenhuone tarvitsee jäsenen henkilökohtaisen sähköpostin. Eli jos useammalla jäsenellä tiedoissa sama sähköposti (esim. huoltajan sähköposti) niin tulee ne vaihtaa niin että jokaisella jäsenellä on oma sähköpostiosoite tiedoissa. Mikäli haluat muuttaa tietojasi, niin ilmoitathan niistä jäsensihteerillesi. Kätevin tapa tämän tekoon on lähettää wa-viesti tai sähköpostia.

- Jäsenhuone toimii myös jäsenten sähköisenä jäsenkorttina!

- Jos maksusuoritusta ei tehdä jäsenhuoneen kautta alkuvuodesta (viikoilla 1 – 2) tulee lasku kotiin postikirjeenä tammikuun aikana.

- Huomioithan että maksua EI makseta seuran tilille vaan maksu menee aina Suomen Ratsastajainliiton kautta.

- Ennen kun teet maksusuorituksen niin tarkastathan että jäsenlajisi on oikein!

För medlemmar

Året 2021 går mot sitt slut! Tack till alla medlemmar för det gångna året.

Nästa års medlemsräkning kommer att genereras av Finlads Ryttareförbund nästa vecka.

Här är några saker att tänka på:

– Medlemsavgiften kan betalas i medlemsrummet, på samma sätt som förra året. Här är adressen för instruktioner hur man använder medlemsrummet: https://www.ratsastus.fi/jasenelle/jasenhuone/

När du betalat din medlemsavgift vecka 1 i medlemsrummet, är du med i utlottningen av Finlands Ryttareförbundens 100-årstallrik!

– Till medlemsrummet behövs medlemmens personliga mejl. Det vill säga om flera medlemmar har samma e-postadress i uppgifterna (t.ex. vårdnadshavares e-post), bör de ändras så att varje medlem har sin egen e-postadress i uppgifterna. Om du vill ändra dina uppgifter, vänligen meddela din medlemssekreterare. Det enklaste sättet att göra detta är att skicka ett wa-meddelande eller e-post.

– Medlemsrummet fungerar även som elektroniskt medlemskort för medlemmar!

– Om betalning inte sker genom medlemsrummet från början av året (vecka 1 eller 2) skickas fakturan hem med posten under januari.

- Observera att avgiften INTE betalas till klubbens konto utan går alltid via Finlads Ryttareförbundet

- Innan du gör en betalning, kontrollera att din medlemstyp är korrekt!

JÄSENMAKSUT 2022

VARSINAINEN JÄSEN / ORDINARIE MEDLEM     Juniori 62€       Seniori 69€

PERHEJÄSEN / FAMILJEMEDLEM                        Juniori 38,50€   Seniori 42€

(HUOM! OBS! Perheessä oltava yksi varsinainen jäsen!)

KANNATUSJÄSEN / UNDERSTÖDMEDLEM                    35€

Miina Lähdeniemi

Hangö Udds Ryttare rf. - Hankoniemen Ratsastajat ry., jäsensihteeri

040-8475204 (mikäli en pääse vastaamaan, niin jätähän viestin niin palaan asiaan mahdollisimman pian)

lahdeniemi.miina@gmail.com

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2022 !   GOTT NYTT ÅR 2022 !