Jäsenhuone ja Jäsenmaksut 2021

1.1.2021

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2021!

Hei kaikille,

Vuosi 2021 tuo uusia tuulia jäsenasioita ajatellen:

- Seuran jäsensihteeriksi vuodelle 2021 on valittu Miina Lähdeniemi. Jäsenyyteen liittyvissä asioissa voit kääntyä hänen puoleensa.

Yhteystiedot  lahdeniemi.miina@gmail.com, 040-8475204

- Vuonna 2021 muovinen jäsenkortti poistuu käytöstä. Jatkossa löydät jäsenkorttisi kätevästi jäsenhuoneesta.

- Jäsenhuoneeseen tulee erillaista materiaalia, jäsenkorttisi sähköisenä ja mahdollistaa jäsenille tarkoitettujen maksujen maksua, sitä kautta pääset maksamaan esim. jäsenmaksut sekä kilpailuluvat. (4.1.2021 alkaen) Huomaa myös että SRL:llä on erillaisia kampajoita liittyen jäsenhuoneen käyttöön. Esimerkkinä Jos maksat jäsenmaksusi jäsenhuoneen kautta 4. - 10.1.21 olet mukana Back On Trackin 239 € arvoisen turvakypärän arvonnassa.

- Suosittelemme perehtymään jäsenhuoneen käyttöön. Kirjautuminen onnistuu jo nyt.

Jäsenhuoneessa pystyy kätevästi päivittämään kaikki omat tiedot ajantasalle!

Linkki SRL:n tiedotteeseen aiheesta: https://www.ratsastus.fi/jasenelle/jasenhuone/

Vakiotunnit alkavat pyörimään jälleen maanantaina 04.01.2021. Koronaohjeistus on edelleen sama kuin loppuvuodesta. Pysytään kaikki terveinä ja nautitaan ratsastamisesta täysin rinnoin!

Hangö Udds Ryttare rf. - Hankoniemen Ratsastajat ry.