Julia Holmström ratsasti voittoon V-nr:n kouluratsastuskilpailuissa

4.10.2018

Lauantaina kilpailtiin Snappertunassa Brobyn tilalla Hanko-Raasepori joukkuekilpailu kouluratsastuksessa. Tämä kilpailu on kolmen seuran (Hankoniemen Ratsastajat, Billnäsin Ratsastajat ja Väst-nylands Ryttare) välinen joukkuekilpailu jossa jokaisesta seurasta osallistuu ratsukko helppo C, B ja A luokkaan. Joukkueen ratsastajien tulokset lasketaan yhteen ja luonnollisesti korkein tulos voittaa kisan.

Hankoniemen Ratsastajat voittivat kevään puolella tämän saman esteratsastuksessa kilpaillun joukkuekisan.

Ensimmäisessä luokassa helpossa C:ssä oli 11 ratsukkoa mukana. HunR:n Miina Lähdeniemi sijoittui kolmanneksi tuloksella 66,750 %. Seuraavassa helppo B luokassa Ida Repo otti myös kolmannen sijan prosentein 66,731, luokassa oli kaikkiaan 14 ratsukkoa. Billnäsin Ratsastajat olivat vieneet jo molempien luokkien voitot ja heillä oli hyvä etumatka Hankolaisiin eikä edes Julia Holmströmin voitto tuloksella 66,094% helppo A luokassa riittänyt vaan HunR:n oli tunnustettava Billnäsin Ratsastajat paremmakseen tällä kertaa.

Billnäsin Ratsastajat saivat tänä vuonna kiinnityksen kiertopalkintoon tuloksella 202,75%, Hankoniemen Ratsastajien lopputulos oli 199,575 ja Väst-nylands Ryttare sai tyytyä kolmanteen sijaan tuloksella 168,54%.

Sunnuntaina kilpailtiin samassa paikassa 1-tason esteratsastus kilpailut jossa Ghost Ridersin Felicia Österling ratsasti Carisma ST hevosellaan kahteen sijoitukseen, 60 cm:n clear round luokassa virheittä ratsastettu rata toi jaetun ensimmäisen sijan ja 80 cm:n luokassa virheetön tulos toi kolmannen sijan.