Kotikentällä kilpailtiin kouluratsastuksessa sunnuntaina

4.9.2018

Ratsastuskoululla ratsastettiin syksyn ensimmäiset koulukilpailut

Sunnuntaina 2. syyskuuta ratsastettiin 1-tason kouluratsastuskilpailut ratsastuskoululla Hangossa. Osallistujamäärä oli vähäinen, ja kilpailuun saatiin kasaan kaksi luokkaa. Tuomariksi Vantaalta saapui Sari Nevalainen.

Ensimmäinen luokka käytiin tasolla Helppo C. Ohjelmaksi oli valikoitunut Helppo C E.B Special 2015. Tähän luokkaa oli ilmottautunut kuusi ratsukkoa. Näistä kuudesta ratsukosta parhaimmat pisteet tuomarilta nappasi Jessica Weber (Jokiniityn Jatsi, Väst-Nylands Ryttare rf.), ratsukko keräsi 139 pistettä maksimipisteistä ja 66,19%. Paljon ei toiselle sijalle ratsastanut Vanessa Nippala (Sture J, HunR) voittajalle hävinnyt, sillä heidän välillään oli vain puolen pisteen ero. Vanessa ja Turon tulos oli 138,5p ja 65,95%.

Seuraavan luokan ohjelmaksi oli valittu Helppo B:3 2009- ohjelma. Tämä luokka oli samalla Anton Cupin ensimmäinen osakilpailu. Lähtijöitä luokassa oli seitsemän. Luokka voittoon ratsasti Ida Repo tuntihevosella Zidamanta Velvet, tulokseksi tämä ratsukkoa sai 142p ja 64,55%. Toisen sijan vei Miina Lähdeniemi (Gulliver III,HunR) keräten pisteitä 141p ja 64,09%.

Seuraavan kerran ratsastuskoululla kilpaillaan sunnuntaina 23.9., jolloin on vuorossa esteratsastuskilpailut 1-tasolla. Lämpimästi Tervetuloa seuraamaan kilpailuita!

Kaikki tulokset löydät Kilpailut ja tapahtumat- osiosta