Janina Laineelle Kaksi luokkavoittoa Lappeenrannan koulukisoista

16.7.2018

Janina taituroi Rihanna hevosellaan hienoja tuloksia viime viikonloppuna Lappeenrannan helteissä. Etelä-Karjalan Urheiluratsastajat järjestivät 3-tason kisat Lappeen raviradan nurmella.

Lauantaina Janni ratsasti ensimmäiseksi vaativa B luokan 65 % tuloksella ja tällä hän sijoittui kuudennelle sijalle. Seuraavassa luokassa hän pisti tuloksen edellistä reilusti paremmaksi ja helppo A luokan voitto tuli hienolla 67,100 % tuloksella.

Sunnuntaina Jannilla oli vain yksi luokka Medium Champion Cupin osakilpailu joka kilpailtiin vaativa B tasolla. Ilmeisesti edellisen päivä voitto maistui niin hyvältä että Janni ratsasti Rihannalla tämän osakilpailun voittajaksi tuloksella 65,360 % ja sai tästä osakilpailusta täydet pisteet. Seuraava osakilpailu kilpaillaan elokuun alussa Helsingissä.

Julia Holmström osallistui Cuba Librellä Salo Horse Shown esteratsastuskilpailuihin viime torstaina ja sijoittui 63 ratsastajan luokassa sijalle 10.