Hanko Riding Teamilla oli menestyksekäs viikonloppu

23.4.2018

Carolina Grahn ja Tyrolien
Pinja Varsanpää ja Hillside Tintalle sekä Emilia Hellman ja Quintessa V

Hanko Riding teamin jäsenet kisasivat viime viikonvaihteessa koulu-ja esteratsastuksessa. Carolina Grahn (South Coast Riders) osallisui Järvenpäässä Ratsastuskeskus Ainossa järjestettyihin estekilpailuihin. Hän hyppäsi 100 ja 110 cm:n luokat Tyrolien hevosellaan ja sijoittui molemmissa hienosti kuudenneksi. Janina Laina (Hankoniemen Ratsastajat) kävi pyörähtämässä Ypäjä Spring dressage kisoissa Rihannalla ja sieltä kotiintuomisina oli viides sija Helppo A luokassa tuloksella 64,732%. Billnäsissä kilpailtiin ensimmäinen osakilpailu Hanko-Raasepori joukkekilpailusta. Tällä kertaa paras joukkue oli Väst-Nylands Ryttaren joukkue 17 pisteellä, Billnäsin Ratsastajat ottivat 15 pistettä ja Hankoniemen Ratsastajien joukkue sai tyytyä jumbo sijaan 13 pistellä. Onneksi piste erot ovat vielä pieniä. Seuraava osakilpailu käydään Hangossa tulevana sunnuntaina ja viimeinen osakilpailu 12.5 Raaseporissa, jonka jälkeen kaikki osakilpailu pisteet lasketaan yhteen ja leivotaan joukkumestari 2018. Billnäsin kisoissa saatiin kahden korkeamman luokien voitot ratsastettua Hankoon. Pinja Varsanpää (HunR) voitti 90 cm:n luokan Hillside Tintallella, Emilia Hellman (HunR) oli Quintessa V:llä toinen ja otti vielä voiton 100 cm:n luokassa.