Hankolaisratsukoille hieno menestys pääsiäisen esteratsastuskilpailuista

3.4.2018

Pinja Varsanpää ja Secret Diamond Zareefa
Pinja Varsanpää ja Hillside Tintalle
Ulrika Hämäläinen ja Beltin
Emilia Hellman ja Quintessa V

Ypäjän Easter Shown esteratsastuskilpailuissa nähtiin pääsiäis perjantaina ja lauantaina hankolaisratsukoita mukana kilpailemassa. Menestys oli aivan huikea. Pinja Varsanpää jatkoi jälleen hyvillä tuloksilla joita hän on koko alkukauden jo tehtaillut, joka kilpailusta on tullut voittoja ja sijoituksia. Perjantaina Pinja starttasi molemmilla poneillaan 80 cm ja 90 cm:n luokat. Hillside Tintallella hän voitti molemmat ja Secret Diamond Zareefalla otti sijat 3 ja 6. Emilia Hellman sijoittui Quintessa V:llä 90 cm:n luokassa yhdeksänneksi. Lauantaina Pinja oli 80 cm:n luokassa Hilside Tintallella kolmas ja Diamondilla neljäs. 90 cm:n luokassa Pinja ja Tintta palasivat jälleen tutulle ykköspallille, voitto irtosi selkeästi luokan nopeimmalla uusinta-ajalla.

Lauantaina myös Ulrika Hämäläinen otti 100 cm:n luokan voiton Beltin ponillaan ja Emilia Hllman täydensi hienosti sijoittumalla viidenneksi samassa luokassa. Nyt nämä ratsukot pitävät parin viikon ansaitun kisatauon. Heidät nähdään seuraavaksi 21.4 Billnäsissä jossa ratsastetaan kolmen seuran välinen Raasepori-Hanko joukkue-estemestaruus