Ruusukkeita Hankoon juhannuskisoista Salosta

30.6.2016

Salo Riding Club järjesti juhannus sunnuntaina 1-2 tason esteratsastuskilpailut joka keräsi reilut 200 lähtöä päivän aikana. Näihin kisoihin suunnisti useampi hankolaisratsastajakin juhannuksen vieton jälkeen. Ensimmäisessä luokassa jonka kaikki virheettömästi ratsastaneet olivat jaetulla ensimmäisellä sijalla. Hankolaisratsatsukoista Sara Pulkkinen Rianjalla ja Pinja Varsanpää Hillside Tantallella pokkasivat ykkösruusukkeet itselleen. Kakkosluokassa puomit nostettiin 80 cm:n korkeuteen Ulrika Hämäläinen ja Gulliver eivät pettäneet odotuksia vaan pitivät voittoputken päällä ja ottivat 11:sta peräkkäisen voittonsa ! Luokassa oli 53 ratsastajaa mukana. 90 cm:n luokassa voittoa tavoitteli myös Emilia Hellman Weston Joychildillä mutta joutui taipumaan toiselle sijalle kun Ratsastuseura Varsan Petra Mattila kurvaili uusinnassa nopeamman ajan tässä 34 ratsukon luokassa.