Emilia Hellman kahteen luokkavoittoon !

12.4.2016

Sunnuntaina 10.4. oli Hankoniemen Ratsastajien tallilla vuorossa kevään ensimmäiset kouluratsastuskilpailut jotka saatiin pitää hienossa aurinkoisessa säässä. Päivän aikana kilpailtiin kolmessa luokassa ja ratsukoita oli 24. Kilpailuissa tuomarina toimi Ira Aaltonen-Ollila. Ensimmäisenä luokkana oli Helppo C:1 2000 joka oli samalla Power Cup karsinta Hankoniemen Ratsastajien kesken. Luokkaan osallistui 7 ratsukkoa. Luokan voittoon ratsasti Emilia Hellman - Weston Joychild HunR prosentein 66.75 ja toiseksi Ulrika Hämäläinen – Gulliver III HunR prosentein 63.50. Luokka kaksi oli FEI Helppo B lasten esiohj. A 2015 johon osallistui 11 ratsukkoa. Luokan kolmen kärki koostui tallin tuntihevosista ensimmäiseksi tuli Emilia Hellman - Sture J 2 HunR prosentein 63,654,toiseksi Katja Mäkelä - Riikuri HunR prosentein 62,500 ja kolmanneksi Saara Kauppila - Vuko van de Mullegracht HunR prosentein 61,538 päivän viimeinen luokka oli Helppo A:2 2009 johon osallistui 6 ratsukkoa. Tämän luokan voittoon ratsasti Janina Laaksonen - Siltasaaren Iiris Punametsän Ratsastajat prosentein 61,724 ja toiseksi Charlotte Åkerblom - Laatokka Väst-Nylands Ryttare prosentein 61,379. Kaikki tulokset löytyvät hunr.org Kiitos yleisölle ja toimihenkilöille. Seuraavan kerran talleilla kilpaillaan esteratsastuksen merkeissä 24.4. yleisöllä on vapaa pääsy ja paikalla hyvin toimiva buffa. Tervetuloa seuraamaan kilpailuja!