Tallilla kisattiin 1-tason estekilpailut 6.3

7.3.2016

Hangossa järjesttiin 1-tason estekilpailut sunnuntaina Sunnuntaina ratsastuskoulun maneesi muuntautui jälleen kisakentäksi. Kolmessa ratsastettavassa luokassa nähtiin hieman vajaa 30 starttia. Sateisesta säästä huolimatta lehtereille oli myös saapunut mukavasti yleisöä. Kilpailuiden ensimmäisenä luokkana ratsastettiin luokka jonka korkeus vaihteli 60-70cm korkuisilla esteillä. Luokassa nähtiin 11 starttia ja monta hyvin ratsastettua rataa. Voittajaksi tiensä ratsasti Pinja Varsanpää (Stonecastle´s Wild Prince, HunR) virheettömällä ratsastuksella ja nopeimpaan aikaan. Toiseksi ratsasti Väst-Nylands Ryttaren Hanna Henriksson (Gossip Girl) ja kolmanneksi South Coast Ridersin Maria Sandberg (Eros). Luokka 2, korkeudeltaan 80cm, oli jo kerran palkintojenjaossa tänään pyörähtäneen Hanna Henrikssonin juhlaa. Hienon suorituksen tehnyt parivaljakko paransi sijoitustaan entisestään ja vei voiton virheettömällä suorituksella aikaan 23,68s. Virheettömillä suorituksilla sijoille ylsivät myös Hankoniemen Ratsastajia edustavat ratsukot Ulrika Hämäläinen (Gulliver II) sekä Ida Repo (Zidamanta Velvet). Kolmannen ja päivän viimeisen luokan estekorkeutena oli 90/100cm. Tässä luokassa nähtiin kaksi virheetöntä suoritusta, joten sijat ratkesivat kellon avulla. Luokkan voittajaksi ratsasti Markus Eriksson (Walther von der Vogelweide, V-NR) ja toiseksi ratsasti Carolina Grahn (Jockey´s Frantis, South Coast Riders). Onnittelut päivän voittajille sekä sijoittuneille ratsukoille! Seuraavan kerran Suursuon kentällä kilpaillaan sunnuntaina 10.4. jolloin on vuoden ensimmäisten 1-tason kouluratsastuskilpailuiden vuoro. Lämpimästi tervetuloa seuraamaan kilpailuita!