Ratsastajat olivat hyvässä kisavireessä Salon esteratsastuskilpailuissa

17.11.2015

Emilia Hellman ja Ida Repo

Ratsastajat olivat hyvässä kisavireessä Salon esteratsastuskilpailuissa

Hankolaisratsukot kävivät napsimassa hyviä sijoituksia Salo Riding Clubin 1-tason esteratsastuskilpailuista viime sunnuntaina.

80 cm:n luokassa  paremmin ei olisi voinut mennä sillä luokasta tuli kaksoisvoitto Hankoon. Emilia Hellman Lucky Lukella voitti luokan ja Ida Repo täydensi menestystä sijoittuen toiseksi Zidamanta Velvetillä. Luokkaan osallistui kaikkiaan 27 ratsukkoa.

Seuraavassa luokassa  esteet nostettiin 90 cm:n korkeuteen ja molemmat ratsukot ottivat sijoituksen myös tässä luokassa. Ida oli kolmas ja Emilia kuudes. Tämän luokan, jossa oli mukana 29 ratsukkoa, ykköseksi ratsasti Kyrkslätt  idrottsföreningiä edustava Isabel la Stenberg Noeska Z hevosellaan.

Hankolaisratsastajien hyvän menestyksen täydensi vielä Gabriella Ahlvik Kardinals hevosellaan ratsastamalla toiselle sijalle päivän viimeisenä  ratsastetussa 110 cm:n luokassa. Luokan voitti ratsastusseura MT-teamia edustava Nelli Sammalmaa.