ELIN RÄSÄNEN VEI ANTON CUPIN

20.10.2014

Hankoniemen ratsastajien pitkäikäisen, nyt jo vihreämmillä laitumilla laukkaavan Anton-opetusponin kunniaksi kilpaillaan vuosittain halutusta kiertopalkinnosta. Kilpailuun kuuluu sekä kouluratsastus- että rataesteosuus.

Anton Cupin kouluratsastusosio oli ohjelmassa jo pari viikkoa sitten, nyt sunnuntaina 19.10. kilpaillun rataesteosuuden jälkeen pokaaliin sai kiinnityksen Aktian Oliver -hevosella kilpaillut Elin Räsänen. Toiseksi cupissa sijoittui Erika Gröning (Elton II) ja kolmanneksi Noora Saarinen (Hessin Vappu).

Samassa yhteydessä sunnuntaina ratsastettiin kaikkiaan kolme seuratason luokkaa. 60 cm kilpailu oli Moa Aulangon (V-NR) juhlaa. Aulanko voitti luokan ratsulla Daimon ja oli toinen parinaan Chamé Roan. Kolmanneksi ylsi Elin Räsänen (Aktian Oliver, HNR).

70/ 80 cm esteillä voittoon ratsasti Tino Viljanen (Vuko vd Mullegracht, HNR) ennen hienoa kisapäivää tehnyttä Moa Aulankoa (Daimon, V-NR). Kolmanneksi sijoittui Emilia Hellman (Weston Joychild, HNR) ja neljännen sijan nappasi jälleen Aulanko (Chamé Roan).

Luokka 90/ 100 cm oli kahden hankolaisen kauppa. Voiton vei Annie Holmström (Twins Amos) ennen Erica Hellmania (Weston Joychild).

Seuratason esteillä kilpailtiin sunnuntaina myös Lohjalla. Hankolaisvärejä 90/100 cm luokassa edusti Gabriella Ahlvik (Kardinals), sijoittuen tiukassa kisassa kolmanneksi. Kirkkonummen Linnéa Morelius (Angelo) ratsasti luokkavoittoon vain puolentoista sekunnin erolla Ahlvikiin.

Kaikki tulokset Hangosta: LINKKI

Kaikki tulokset Lohjalta: LINKKI