ERIKA GRÖNINGILLÄ SUPERVIIKONLOPPU SATULASSA

13.10.2014

Hankolaisratsastajat kilpailivat viikonvaihteessa sekä koulu- että esteradoilla. Hienoa kilpailukautta tehnyt parivaljakko Erika Gröning ja Elton II olivat jälleen mainossa vireessä. Myös Emilia Hellmanin ja Sture J:n yhteistyö palkittiin.

Pinjaisissa ratsastettiin lauantaina 10.10. Billnäs Hööks Cup:in viides osakilpailu, jossa Gröning ja Hellman ratsastivat kaksoisvoittoon tasolla Helppo C. Gröningin voittotulos oli 69,50% ja Hellmanin 65,50%. Kolmanneksi sijoittui Billnäsin Kristina Gardberg (Arokari), 65,0%. Billnäs Hööks Cup ratkeaa 1.11. rataestekilpailun jälkeen.

Sunnuntaina 12.10. oli rataesteiden vuoro. Brobyn seuratason kilpailussa Erika Gröning ja Elton II nappasivat rusetin ensin 70 cm "Clear round" -luokassa ja seuraavassa luokassa, 80 cm selkeän luokkavoiton ennen V-NR:n Malin Lahtivuorea (Caipirinha II) ja Tia Fahleria (Top Gun).

ONNEA IKA JA EMPPU!

Hangon tallilla kilpaillaan seuraavan kerran rataesteillä, sunnuntaina 19.10. klo 11.00. Yleisö on lämpimästi tervetullut seuraamaan kilpailuja ja nauttimaan puffetin antimista.

Kaikki tulokset Billnäsistä LINKKI

Kaikki tulokset Brobystä LINKKI