MÄKELÄ, ÅKERBLOM JA TIMOLA LUOKKAVOITTOIHIN SUURSUOLLA

6.10.2014

Hangon tuulinen, mutta aurinkoinen syyssää tarjosi oivat puitteet seuratason kouluratsastuskilpailuun sunnuntaina 5.10. Kilpailuun saapui ratsukoita myös kotitallin ulkopuolelta, muun muassa Raaseporista, Lohjalta ja Nummi-Pusulasta. Kilpailun tuomarina toimi Anders Sucksdorff.

Päivän aloitusluokan, Helppo C:2, voitti hienot prosentit 66,591 ratsastanut Laura Mäkelä (Priska, HNR). Toiseksi ylsi tuloksella 65,909% Charlotte Åkerblom (Laatokka, V-NR) ja kolmanneksi Rebecca Lehmus (Sture J, HNR), samalla prosenttimäärällä kuin Åkerblom. .

Luokka 2, Helppo B, K.N.Special, oli päivän suosituin: radalle lähti kaikkiaan 20 ratsukkoa. Luokkavoiton vei hienon kilpailupäivän ratsastanut Charlotte Åkerblom (Laatokka, V-NR) tuloksella 67,600%. Toiseksi sijoittui Erika Gröning (Elton II, HNR) 67,400%, kolmanneksi Inka Koivu (Avauksen Attila, Nummi-Pusulan Ratsastusseura) 65,200% ja neljänneksi Emilia Hellman (Sture J, HNR) 64,800%. Viides sija jaettiin tasatuloksen 64,400% saavuttaneiden Janita Villan (Sannastina, Melkkilän Ratsastajat) ja Heidi Kidronin (Priska, HNR) kesken.

Päivän päätösluokka, Helppo A:2, oli kahden kauppa. Voiton vei Ninni Timola (Ankje D, V-NR) tuloksella 64,655% ennen Julia Holmströmiä (Cuba Libre, HNR), 63,103.

Luokassa 2 ratsastettiin Anton Cup-kiertopalkinnon kouluratsastusosuus. Esteosuus kilpaillaan Hangossa sunnuntaina 19.10. Yleisö on lämpimästi tervetullut seuraamaan kilpailuja, puffetti palvelee kentän laidalla aina kilpailupäivinä.

Kaikki tulokset: LINKKI