ESTERATSASTUKSESSA KIERTOPALKINNOT ELIN RÄSÄSELLE JA ISABELL LINDSTEDTILLE

ERIKA GRÖNING JA ELTON
IDA REPO JA LUCKY LUKE

Ratsastajat kilpailivat kiertopalkinnoista

Esteratsastuksen seurakilpailut olivat vuorossa Hankoniemen Ratsastajien tallilla viime sunnuntaina. Ensimmäinen luokka oli korkeudeltaan 60/70 cm ja HunR:n juniorijäsenet kilpailivat siinä samalla vuoden kiinnityksestä Junior Rider kiertopalkintoon. Tässä parhaiten onnistui Elin Räsänen Aktian Oliverilla ratsastaen virheittä ja nopeimman ajan 30,37 sek toisessa vaiheessa, toiseksi sijoittui Väst-Nylands Ryttarea edustava Moa Aulanko Daimonilla ajalla 31,09, kolmanneksi Hankolaisratsukko Henna Hauskamaa Dzina ajan ollessa 32,22, neljännen sijan nappasi niinikään Hankolaisratsukko Rebecca Lehmus ja Hessin Vappu. Luokkaan osallistui kaikkiaan 17 ratsukkoa.

Toisen luokan korkeus oli 80 cm ja kärkikolmikko koostui Hankolaisratsukoista tässä 13 ratsukon luokassa. Ensimmäisenä Erika Gröning ja Elton tuloksella 0-0 29,97, toiseksi sijoittui Ida Repo Lucky Lukella 0-0 33,56 ja kolmanneksi Tino Viljanen Vuko van de Mullegrachtilla 0-0 43,10. Neljännen sijan otti Väst Nylands Ryttaren Heidi Sjöblom Kazanovalla 0-0 35,25

Kolmannessa luokassa kilpailtiin Prix de Ulla Knichter kiertopalkinnosta 90/100 cm:n esteillä. Luokan voitti edellisen luokan nelonen Heidi Sjöblom ja Kazanova ja toiseksi sijoittui Isabell Lindstedt ja Vuko van de Mullegracht. Koska kiertopalkinnosta kilpailevat vain Hankoniemen Ratsastajien jäsenet sai Isabell sen nimiinsä jo toisen kerran peräkkäin.