KOULURATSASTUSTULOKSIA VIIKONLOPULTA

7.9.2014

Janni ja Rico radalla
5 tunnin odotus että tulokset selviää
3. sija :) kannatti odottaa tällä kertaa!

Viikonvaihteessa taituroitiin kouluratsastusareenoilla sekä lauantaina Hangossa että sunnuntaina Kirkkonummella.

Hangon seuratason kilpailussa ratsastettiin ensimmäisenä Helppo C-tason luokka, jossa voiton tuloksella 65% vei Katja Keinänen (HNR/ Maya IV) ennen Jenni Allénia (V-NR/ Bampi), 64,348% ja Erika Gröningiä (HNR/ Elton II) 61,034%.

Luokka Helppo B oli päivän suurin, 17 ratsukon kilpailu. Mira Nikulainen (HNR/ Dulcita z) ratsasti voittoon prosentein 64,773. Toiseksi sijoittui Emilia Hellman (HNR/ Sture J) 63,409%, kolmanneksi Jenny Ahlqvist (HNR/ Bonadea) 61,136% ja neljänneksi  Moa Aulanko (V-NR/ Charmé Roan). Viides sija jaettiin tulokseen 59,545% yltäneiden Elin Räsäsen (HNR/ Aktian Oliver) ja Ninni Timolan (V-NR/ Ankje D) kesken.

Päivän päätösluokassa ratsastettiin Helppo A-tason ohjelma. Luokkavoittoon ylsi Julia Holmström (HNR/ Cuba Libre) prosentein 61,400. Kilpailun tuomarina toimi koko päivän Sara Maattola-Lindholm.

Sunnuntaina Kirkkonummen aluetason kouluratsastuskilpailuissa hankolaisvärejä edusti hyvässä vireessä oleva parivaljakko Janina Laine ja Rico Iberico. Luokassa Helppo A ratsastettu tulos 61,875% riitti kolmanteen sijaan Sinna Pohjan (Dorle) voittaessa pronsentein 62,5.

Hangon tallilla kilpaillaan seuraavan kerran sunnuntaina 21.9., jolloin on vuorossa esteratsastusta.

Janna Nousiainen otti kuvia Hangossa, linkki tässä. Huomaa kuvien kopiointisäännöt.