HELLMAN, LUNDBERG JA WICKMAN PALKINNOILLA VIIKONVAIHTEESSA

24.8.2014

Syksyn ulkokisakausi on vilkkaimmillaan ja hankolaisedustusta nähtiin viikonvaihteessa 22.-24.8. Salossa ja Ypäjällä, niin koulu- kuin esteratsastuskilpailuissa.

Ypäjän Nuorten hevosten festivaalissa Hankoniemen ratsastajain Mikaela Lundberg luotsasi nuoret ratsut hienoihin tuloksiin. Perjantaina Lundberg (Royal d'Amour) ratsasti 3-4-vuotiaiden hevosten ryhmäratsastuksessa tuloksen 77,800% ja sijalle kaksi. Päivän toisessa 3-4-vuotiaiden luokassa Lundberg (Buchanan) sijoittui jaetulle toiselle sijalle prosentein 78,00%.

Kaikki tulokset Ypäjän kouluareenoilta tässä

Samaan aikaan Ypäjän toisella areenalla hypättiin kansallisen tason esteitä. Noora Wickman (Thumbilina) nappasi perjantain 120-tason luokan kolmannen sijan Hattel Ridesin Janette Kyyriäisen (Ulrida) voittaessa luokan muutaman sekunnin kymmenyksen erolla Wickmaniin ja toiseksi tulleeseen Ypäjän Anna Taljaan (Vern Donkhoeve Z). Sunnuntain kansallisessa 120-luokassa Wickman nappasi vielä kuudennen sijan Urheiluseura Tammer Ridersin Eva-Maria Kontion (Trafalgar) ratsastaessa voittoon.

Kaikki Ypäjän estetulokset tässä

Salon Riders Trophyssa hankolaisvärejä edusti Erica Hellman (Weston Joychild). Lauantain 105 cm alue-esteillä parivaljakko nappasi viidennen sijan Team Mp Ridersin Oona Hyvösen (Icarus vd Vondelhoeve) ja Ratsastusseura Varsa:n Noora Turusen (Victory II) jakaessa luokkavoiton.

Kaikki tulokset Salosta tässä

ONNITTELUT KAIKILLE! :)