HELLMAN VOITTOON BILLNÄSISSÄ

28.4.2014

Onnea Emppu ja Turo! Kuva: Erica Hellman
Viikonlopun rusettihait Emppu ja Ika, kuva Erica Hellman

Emilia Hellman nappasi luokkavoiton Billnäsin seurakoulukisoissa lauantaina 26.4., Erika Gröning oli seitsemäs. Sunnuntaina oli puolestaan Julia Holmströmin vuoro edustaa Hankoa palkintojenjaossa - Salon aluekisoista kymmenes sija!

Hankoniemen ratsastajien Emilia Hellmanilla ja Sture J-ponilla on vire kohdallaan. Parivaljakko pokkasi luokkavoiton lauantaina 26.4. Billnäsin seuratason kouluratsastuskilpailussa, luokassa Helppo C, tuloksella 65,50% Hangon Erika Gröning (Elton) oli kilpailun seitsemäs prosentein 61,000.

Lauantain kilpailu oli toinen kuudesta Billnäs Hööks cupin osakilpailusta. Sarjapistekärjessä on tällä hetkellä, ennen 17.5. ratsastettavaa kolmatta osakilpailua Punametsän ratsastajien Siiri Leino (26 pistettä). Hangon Emilia Hellman on toisena (24 p.), Erika Gröning on kahdestoista (11 p.) ja vain yhden osakilpailun ratsastanut Ida Repo viidestoista (10 p.). Sarjakilpailu on osa Billnäsin ratsastajien 30-vuotisjuhlaa - cupvoittaja on selvillä 1.11. ratsastetun estekilpailun jälkeen.

Sunnuntaina 27.4. oli Julia Holmströmin (Cuba Libre) vuoro edustaa Hankoniemen ratsastajia palkintojenjaossa. Holmström oli kymmenes Salon aluetason esteratsastuskilpailuissa 100 cm luokassa Tampereen Hilja Viertolan (Golden Heart) ratsastaessa luokkavoittoon.

Kaikki tulokset Billnäsistä LINKKI

Lisätiedot Billnäs Hööks Cupista (säännöt ja sarjatilanne) LINKKI