RATSASTAJILLA MENESTYKSEKÄS KISA VIIKONLOPPU

Gabriella Ahlvik ja Kardinals
Erica Hellman ja Weston Joychild

Ratsastajilla menestyksekäs kisa viikonloppu

Hankoniemen Ratsastajien jäsenet kilpailivat ahkerasti ja hyvällä menestyksellä edellisenä viikonloppuna.

Lauantaina Billnäsin ratsastuskeskuksessa järjestettiin seuratason esteratsastuskilpailut joka oli samalla ensimmäinen osakilpailu Billnäsin ratsastajien Hööks cupia. Kolme ratsukkoa oli mukana 60 cm luokassa ja menestys ei olisi voinut parempi olla. Luokan voitti Emilia Hellman ponilla Sture J ratsastaen 0 virhepisteellä toisen vaiheen ajalla 22,63, toiseksi sijoittui Ida Repo Strure J (0-0 22,90) ja hankolaismenestyksen kruunasi Erika Gröning Elton ponilla olle neljäs (0-0 25,41). Luokkaan osallistui 28 ratsukkoa, samalla tytöt keräsivät hyvän liudan cup pisteitä tulevaa kautta ajatellen.

Julia Holmström kävi lauantaina pokkaamassa ruusukkeen itselleen Cuba Libre hevosella  Lohjan Ratsastajien järjestämissä seura tason kilpailussa Laakspohjassa. Hänen sijoituksensa Helppo B:3 luokassa oli yhdeksäsäs tuloksella 62,727 %. Luokan voitti Lohjan Ratsastajien Sinna Pohja Serenade III:lla tuloksella 69,773 %.

Sunnutaina oli vuorossa aluetason esteratsastuskilpailut Salossa. 100 cm:n luokassa Gabriella Ahlvik sijoittui toiseksi Kardinals hevosellaan, tuloksella 0-0 36,60. Erica Hellman sijoittui yhdeksänneksi (0-4 35,27). Luokan voitti Perniön Ratsastajien Nea Heimo (0-0 36,25)

ONNEA KAIKILLE !!!