KISAKAUSI TALLILLA AVATTU

17.2.2014

Kahdessa seuratason luokassa oli mukana 17 ratsukkoa.

Vuoden ensimmäiset seuratason esteratsastuskilpailut järjestettiin Hankoniemen ratsastajain tallilla sunnuntaina 16.2.

Ratsastusmaneesissa kilpailtiin kahdessa luokassa, joista ensimmäisessä luokassa estekorkeus oli 60 cm. Tässä luokassa palkintoon oikeutti virhepisteetön suoritus ja rusetin saivat: Pinja Sandin (Dzina), Ida Repo (Sture J), Jessica Holm (Aktian Oliver), Felicia Österling (Maisy), Fanny Määttä (Dzina), Emilia Hellman (Sture J) ja Elin Räsänen (Aktian Oliver), kaikki Hankoniemen ratsastajista.

Päivän toisessa luokassa estekorkeus vaihteli 70 ja 90 cm välillä. Kilpailu oli ratsastuskoulun opetushevossuosikki Hessin Vapun heiniä, jonka luokkavoittoon ratsasti Rebecca Sandberg (toisen vaiheen ajalla 24,78) ja kakkoseksi Nora Saarinen (25,22).

Kiitos kaikille kisaajille ja järjestäjille!  :)

Seuraavan kerran tallilla tapahtuu sunnuntaina 2.3., jolloin järjestetään perinteinen Talvitempaus. Luvassa mukavaa ohjelmaa ja talutusratsastusta.

Kaikki tulokset: LINKKI