HANKONIEMEN RATSASTAJAT TÄYTTI 40 VUOTTA!

10.11.2013

Lauantaina 9.11. juhlistettiin seuran 40-vuotistaivalta. Sari Wickman ja Pentti Nevalainen palkittiin.

Tiesitkö, että siinä kohtaa, missä nykyään Täktomissa on roskien kierrätyspiste, sijaitsi Hankoniemen ratsastajien ensimmäinen talli vuonna 1973?

Tänä päivänä 250 jäsenen seura Hangon kokoisessa kaupungissa on merkittävä toimija, tämän nosti esille juhlapuheessaan myös Suomen Ratsastajainliiton pääsihteeri Fred Sundwall. Seuran toiminnan kulmakivi on kautta aikain ollut ahkera talkootyö - siitä suurkiitos kaikille vuosien varrella mukana olleille!

Lauantaina 9.11. erityiskiitos ja Suomen Ratsastajainliiton pronssinen ansiomerkki luovutettiin Sari Wickmanille sekä Pentti Nevalaiselle. Paljon onnea!