HOLMSTRÖM, LUNDBERG, HELLMAN JA REPO ONNISTUIVAT BROBYSSA

7.10.2013

Hienoa Emppu, Ida ja Turo!

Raaseporin Brobyssa kilpailtiin viikonvaihteessa seuratasolla sekä koulu- että esteratsastuksessa.

Hankolaisista lauantain kouluratsastusareenoilla onnistui ensimmäisenä Julia Holmström (Cuba Libre) ottaen Helppo B:3 -luokan voiton prosentein 67,727. Mikaela Lundberg (Showtime) nappasi puolestaan luokkavoiton ohjelmassa Kenttäkilpailuohjelma 6. Lundbergin voittotulos oli 65,00%.

Sunnuntaina kilpailtiin esteillä. 60 cm luokassa palkintorusetit virhepisteettömillä suorituksilla nappasivat Ida Repo ja Emilia Hellman, jotka molemmat luottivat tuttuun kisakumppaniinsa Sture J -poniin.

Ensi viikonloppuna Suursuon tallilla kilpaillaan kouluratsastuksessa. Lauantain kilpailu alkaa klo 16.00 ja sunnuntaina klo 11.00. Yleisö on lämpimästi tervetullut seuraamaan kilpailua.

Kaikki tulokset Brobysta LINKKI