SEURAESTEKISAT TALLILLA

22.9.2013

Aida ja Lion palkintojenjaossa, kuva Mia Maukonen
Emppu ja Turo matkalla Junior rider -kiertopalkinnon voittoon, kuva Mia Maukonen

Lauantaina 21.9. kilpailtiin kotikentällä Suursuolla, seuratason esteillä. 50 cm luokassa virheettömät radat ratsastivat hankolaisista Salla Sandberg (Waulkmill McKay), Henna Hauskamaa (Something Special), Aida Pulkkinen (Waulkmill McKay) sekä Kemiön Aurora Henelius (Lisbyran Trapper).

Hankolaiset nappasivat kaikki rusetit 60 cm luokassa, paremmuusjärjestyksen ollessa seuraava: Emilia Hellman (Sture J), Ida Repo (Sture J), Mathilda Berndtsson (Greta IV) ja Nora Saarinen (Hessin Vappu). Hellman sai luokkavoiton ansiosta kiinnityksen Junior rider -kiertopalkintoon.

Luokassa 80 cm voittoon ratsasti Väst-Nylands Ryttaren Alexandra Wasström (Broby Chaplin) ennen saman seuran Nathalie Lindbladia (Szejk II). Päivän päätösluokka oli niin ikään Alexandra Wasströmin juhlaa - hän ratsasti luokkavoiton ennen Hangon Isabell Lindstedtiä (Vuko van de Mullegracht). Lindstedt voitti parhaana hankolaisena Prix de Knichter -kiertopalkinnon.

Onnea kaikille hienoista suorituksista!

Kaikki tulokset