EKAT KISAT UUDELLA KENTÄLLÄ!

28.5.2013

Taktiikkapalaveri Mian johdolla
Ida ja uusi tuntiheppatuttavuus Annie
Toimihenkilöt Titta, Katrin ja Mia

HANGOSSA KILPAILTIIN UUDELLA RATSASTUSKENTÄLLÄ

Hankoniemen ratsastajien uusi ratsastuskenttä toimi ensimmäistä kertaa kilpailuareenan roolissa sunnuntaina 26.5., kun tallilla käytiin seuratason esteratsastuskilpailut.

Ensimmäisen luokan estekorkeus oli 60 cm, luokkavoittoon ratsasti Hangon Emilia Hellman (Hessin Vappu). Seuraavat kolme sijaa menivät Väst-Nylands ryttaren edustajille: Nina Nygrenin (Velvet H) ollessa toinen, Nathalie Lindbladin (Szjek II) kolmas ja Tuula Hanhinevan (Lumiarska) neljäs.

80 cm esteillä luokkavoittoon ylsi Hangon Isabell Lindstedt (Vuko van de Mullegracht) ennen Väst-Nylands Ryttaren Alexandra Wasströmiä (Aisha). Kolmannen sijan nappasi Hangon Miina Lähdeniemi (Aktian Oliver).

Päivän kolmannessa luokassa, 90 cm, voittoon ratsasti Hangon Annie Holmström (Twins Amos). Seuraavat kaksi sijaa veivät Ida Snellman (Orestes) ja Emma Weckström (West Side Carduus), molemmat Väst-Nylands Ryttaren edustajia.

PäätösluokaN, 100 cm, voittoon ratsasti Hangon Julia Holmström (Cuba Libre) ennen Melkkilän Elena Palomoa (Zinta).

Hangossa kilpaillaan seuraavan kerran 24.-28.7., jolloin SeaHorse Weekin kilpailuareena rakennetaan kaupungin keskustaan.

Kaikki sunnuntain Tulokset