WICKMAN JA AHLVIK NAPPASIVAT LUOKKAVOITOT YPÄJÄLLÄ

Noora ja Jelly voittoon Crillo-juniorisarjan osakilpailussa
Bella ja Kandy nappasivat voiton Ypäjällä

WICKMAN JA AHLVIK LUOKKAVOITTOIHIN YPÄJÄLLÄ

Hankoniemen ratsastajien edustajilla oli mukava sunnuntaipäivä Ypäjän esteratsastuskilpailuissa - saldona kaksi luokkavoittoa!

Noora Wickman (Unsjell) nappasi voiton kansallisen tason 125 cm junioriluokassa ennen Tuusulan Milka Kivikoskea (Q). Luokka oli Crillo -juniorisarjan osakilpailu ja täydet pisteet nostivat Wickmanin tässä vaiheessa sarjaa viidennelle tilalle. Crillo- juniorisarjan seuraava osakilpailu on Kemiössä heinäkuusa ja finaali ratsastetaan Ypäjällä syyskuun lopussa.

Gabriella Ahlvik ja kisakumppaninsa Kardinals onnistuivat puolestaan aluetason esteillä - parivaljakko otti voiton 90 cm luokassa muutaman sekunnin kymmenyksen erolla Husön Anna Alitaloon (Campina).

Suomen kovatasoisin esteratsastussarja LähiTapiola GP:n avattiin niin ikään Ypäjällä. Ensimmäisen osakilpailuvoiton vei Mikael Forstén MM-kisaratsullaan Nandele. GP-sarja vierailee seuraavaksi Salossa ja Savonlinnassa - ja neljäs osakilpailu kannattaakin merkitä jo nyt kalenteriin, sillä se ratsastetaan Hangon SeaHorse Weekissa sunnuntaina 28.7. Tunnelmaa ja latausta on varmasti luvassa, sillä Hangon jälkeen ohjelmassa on enää yksi osakilpailu ennen finaalia.

Kaikki tulokset Ypäjältä.

Lisätietoa SeaHorse Weekista