SEURAKOULUKISOISSA VOITTOIHIN SAARINEN, LAINE JA HELLMAN

21.4.2013

KOULURATSASTUSKILPAILUT ENSI KERTAA UUDELLA RATSASTUSKENTÄLLÄ

Luokkavoitot nappasivat Saarinen, Laine ja Hellman

Hankoniemen ratsastajien tallin uusi, viime viikon torstaina valmistunut ratsastuskenttä oli ensimmäisessä tulikokeessaan sunnuntaina 21.4., jolloin kilpailitiin seuratason kouluratsastuksessa hankolaisratsukoiden kesken.

Ensimmäisessä luokassa, Helppo C, tutustumisluokan ohjelma, luokkavoittoon ratsasti Nora Saarinen (Hessin Vappu) tuloksella 63,333%. Toiseksi sijoittui Matilda Berndtsson (Greta IV) prosentein 60,556.

Päivän toisessa luokassa, Helppo C:1 voiton vei Janina Laine (Dollar II), 65,250%. Toiselle sijalle ratsasti Iina Ekroos (Rashid) tuloksella 65,250%. Kolmannen sijan, sekä Prix de Cuba Calle -kiertopalkinnon vuodeksi eteenpäin vei Emilia Hellman (Sture J), 64,250%.

Luokka II oli myös Powercup -seurakarsintaluokka: Janina Laine ja Dollar II lähtevät touko-kesäkuun vaihteessa edustamaan Hankoniemen ratsastajia Etelä-Suomen aluekarsintaan.

Aurinkoisessa säässä luokassa Helppo B:3 voittoon tuloksella 65,227% ratsasti Erica Hellman (Weston Joychild) ennen Julia Holmströmiä (Cuba Libre), 64,773%.

Ratsastuksenopettaja Mia Maukonen iloitsee uudesta, erittäin laadukkaasta ratsastuskentästä. Entinen oli jo elinkaarensa päässä ja tämä uusi hiekka/kuitupohjainen kenttä on sekä parempi hevosten jaloille että helpompi huoltaa. Lisäksi uusi kenttä mahdollistaa korkeatasoisempien kilpailujen järjestämisen jälleen Suursuolla, Maukonen taustoittaa ja lisää, että esteratsastuksen aluetason kilpailu järjestetäänkin jo sunnuntaina 26.5.

Kaikki tulokset tästä