LAINE ONNISTUI SALOSSA

1.4.2013

LAINE ONNISTUI SALON ESTEILLÄ

Hankoniemen ratsastajain Janina Laine onnistui Salossa järjestetyssä aluetason esteratsastuskilpailuissa sunnuntaina upeasti!

Janina Laine ja pirteä kilpakumppaninsa poni Dollar II veivät voiton 80 cm esteillä toisen vaiheen ajalla 19,33 ennen Salon Malviina Merivirtaa (Nancy II), joka oli maalissa aikaan 20,48. Luokassa oli mukana kaikkiaan 17 ratsukkoa.

Päivän toinen luokka, 90 cm ratsastettiin ihanneaika-arvostelun mukaan., Luokkavoiton vei Kaarinan Kenttäratsastajien Jenny Aarnio-Wihuri (Tiramisu V/D Waterhoeve) ajalla 56,01. Laine (Dollar II) ylsi tiukassa kilpailussa seitsemännelle sijalle ollen maalissa aikaan 53,09.

Ihanneaika-arvostelu on tämän kauden uutuuskilpailu, joka vaatii ratsastajilta tarkkutta. Voittaja ei olekaan nopein virhepisteittä maaliin saapunut ratsukko vaan pari, joka suoriutuu radasta lähimpänä ratamestarin ja tuomarin asettamaa ihanneaikaa.

Janina Laine osallistui lauantaina Lohjalla seuratason kouluratsastuskilpailuun, jossa saavutti uuden kilpakumppaninsa Rico Ibericon kanssa Helppo A -ohjelmassa mukavan tuloksen 60,60%. Prosentit riittivät kovassa seurassa yhdeksänteen tilaan. Luokkavoiton vei Kauniaisten Anna Savilampi (Czaplinek) prosentein 63,400.

Kaikki tulokset Salosta

Kaikki tulokset Lohjalta