SUURSUOLLA KISATTIIN ESTEILLÄ

Carolina Grahn ja Sture J
Erika Gröning ja Harvest Moon

VAUHDIKASTA ESTERATSASTUSTA SUURSUOLLA

Hankoniemen ratsastajien suositut seuratason esteratsastuskilpailut ovat suosittuja. Sunnuntaina 17.3. lähtölinjan ylitti kolmisenkymmentä ratsukkoa.

Päivän ensimmäisessä luokassa, 50 cm, kaikki virhepisteettä maaliin ratsastaneet ratsukot palkittiin. Rusetit menivät Hangon Salla Sandbergille (Waulkmill McKay), Carolina Grahnille (Sture J) ja Fanny Määtälle (Waulkmill McKay) sekä Väst-Nylands Ryttaren Charlotte Åkerblomille (Mystical Miracle).

60 cm luokan voittoon ratsasti Lohjan Vilja Osara (Crossinstown Oscar) toisen vaiheen ajalla 29,50. Toisena Hangon Erika Gröning (Harvest Moon) ajalla 31,34 ennen Hangon Emilia Hellmania (Sture J), joka oli maalissa aikaan 31,56.

Kolmas luokka, 80 cm, oli Hangon Janina Laineen (Dollar II) juhlaa. Voitto irtosi selvästi toisen vaiheen ajalla 21,57 ennen Lohjan Vilja Osaraa (Crossinstown Oscar), joka kellotti maalissa ajan 24,50.

Päivän päätösluokassa puomi oli 90 cm korkeudella. Luokkavoittoon ratsasti Suomen Kenttäratsastusseuran Anders Sucksdorff toisen vaiheen tuloksella 0 - 28,65. Luokassa toiseksi sijoittui Janina Laine (Dollar II), tulos ensimmäisestä vaiheesta 4 - 42,12.

Kiitos kaikille osallistujille!

Tuloksiin pääset tästä