Hankolaisille muhkea rusettisaalis Brobysta

2.9.2012

Raaseporin Brobyssa kilpailtiin viikonvaihteessa seuratasolla niin koulu- kuin esteratsastuksessa. Hankolaisratsukot toivat tuliaisina onnistuneiden suoritusten jälkeen mukavan palkintosaaliin.

Lauantaina kilpailtiin kouluareenalla. Päivän ensimmäisessä, 16 startin luokassa ratsastettava ohjelma oli Helppo C, harrasteluokan kouluohjelma. Hankolaisratsukoista palkintojenjaossa nähtiin kolmanneksi tuloksella 64,375 % sijoittunut Ida Repo (Sture J) sekä neljänneksi prosentit 62,813 kerännyt Jessica Holm (Dolero). Luokkavoiton vei Siuntion Sinna Pohja (Syra) tuloksella 66,563%.

Luokassa II, Helppo B:0, ottivat 13 lähtijän joukosta hankolaisratsastajat kaksoisvoiton! Janina Laine (Harvest Moon) vei voiton prosentein 65,000 ja Erica Hellman (Weston Joychild) oli toinen tuloksella 64,200%.

Sunnuntaina oli puolestaan rataesteiden vuoro. Hankolaisonnistumisia nähtiin heti avausluokassa 60 cm, jossa toisen palkinnon vei Janina Laine (Harvest Moon), neljännen Ida Repo (Sture J) ja seitsemännen Emilia Hellman (Sture J). Luokkavoittoon 25 startin luokassa ratsasti Kemiön Sofia Helenius (Tutti Frutti).

Estekorkeuden noustessa 80 senttimetriin, nähtiin ratsukoita radalla 26. Järjestävän seuran, Väst-Nylands Ryttaren Josefina Linnokari (Kruizas) vei voiton ja hankolaisista palkinnoille ylsivät kolmanneksi sijoittunut Jannica Fabritius (Hessin Vappu) sekä neljännen sijan napannut Isabell Lindstedt (Vuko van de Mullegracht). Kaikki tulokset löytyvät järjestäjän verkkosivustolta http://www.v-nr.fi/.

PS.

Hangon Suursuolla kilpaillaan tulevana sunnuntaina 9.9. klo 11.00 alkaen kouluratsastuksessa. Kilpailupaikalla toimii tuttuun tapaan puffetti ja yleisöllä on alueelle vapaa pääsy. Lähtölistat löytyvät täältä seuran nettisivuilta lauantaina 8.9.

Tervetuloa kisaamaan ja seuraamaan kilpailuja!