HIENOJA HYPPYJÄ JA PALKINTOJA KEMIÖN SEURALUOKISSA!

18.7.2012

HIENOJA HYPPYJÄ JA PALKINTOJA KEMIÖN SEURALUOKISSA!

Jumping Kemiö -kilpailuviikonlopun yhteydessä ratsastettiin myös seuratason luokkia, joiden menestys hankolaisittain oli samaa hienoa tasoa kuin alue- ja kansallisten luokkienkin osallistujilla!

Perjantaina 13.7. 50 cm ja 60 cm luokissa jaetulle ykköspalkinnolle virheettömät radat suorittaneena ylsi William Tollet (Beauty Sultana). Robert Tollet (Contessa II) puolestaan kunnostautui 70 ja 80 cm radoilla, ollen puhtailla suorituksilla molemmissa luokissa jaetulla ykkössijalla.

Lauantaina 14.7. palkintojen rohmuamisen aloitti luokassa 50 cm virheettömän suorituksen tehnyt, jaetulle ykkössijalle ratsastanut Erika Gröning (Principe).  Ratsukon hyvä vire jatkui myös 60 cm esteillä, jossa Gröning yhdessä William Tolletin (Beauty Sultana) kanssa olivat ykkösinä palkintojenjaossa. 70 cm luokan palkintojenjaossa hankolaisia ykkösiä olivat Jannica Fabritius (Hessin Vappu) ja Miina Lähdeniemi (Marion).

Kemiön seurakisojen menestyksen täydensi sunnuntaina 15.7. 80 cm esteillä hypätyn tyyliarvosteluluokan kolmas sija, jonka nappasi 36 pisteellä Emilia Hellman (Beauty Sultana). Luokan voitti 38,5 pisteellä VARSA:n Pirita Valiola (Morty).

Onnea kaikille hienoista suorituksista!

Kaikki Kemiön seuratulokset Kipassa: https://kipa.ratsastus.fi/modules/system/stdreq.aspx?P=2&VID=default&SID=836982060321090&A=sethandler%3asrlui%3ac2%3a%3a7803%3aESTE&S=4&C=33030