Ratsastajat urakoivat pääsiäispyhinä hienoin tuloksin

17.4.2012

Perjantaina Väst-nylands Ryttare järjesti Brobyssa seuraestekisat jossa oli mukana Henna Hauskamaa-Dzina (40 cm), Ida Repo-Sture J (40 ja 60 cm), Emilia Hellman-Kalina (60 cm) ja Beauty Sultana (60 ja 80cm), Rebecca Sandberg-Priska (60 ja 80 cm), Miina Lähdeniemi-Marion (80 cm), Isabell Lindstedt-Vuko van de Mullegracht (80 cm) ja Julia Holmström-Vuko van de Mullegracht(90 cm)

Kotiin tuomisina oli kasa ruusukkeita ! Rebbe ja Emppu olivat jaetulla ensimmäisellä sijalla 60 cm:n luokassa , 80 cm:n luokassa Emppu Bellalla kolmas ja Miina Pipsalla neljäs ja päivän kruunasi Jullen voitto 90 cm:n luokassa.

Lauantaina Janina Laine ja Harvest Moon olivat samassa kilpailupaikassa seurakoulukisoissa osallistumassa he C ja he B luokkiin. Helppo C:2 luokassa tuli hieno neljäs sija !

Tulokset löydät koknaisuudessaan www.v-nr.fi

Maanantaina osallistui joukko ratsastajia Lohjalla Laakspohjan kartanolla järjestettyihin seuraestekisoihin. Janina Laine osallistui Dollarilla (60 ja 80 cm) ja Harvest Moonilla (80 ja 90 cm), Julia Holmström Vuko van de Mullegrachtilla (90 ja 100cm), Gabriella Ahlvik (100 ja 110cm) sekä Noora Wickman Unsjellilla (100 ja 110 cm)

90 cm:n luokassa 2 sijan otti Julle Vukolla(31 osallistujaa), 100 cm: luokassa oli hieno kolmen suora palkintojenjaossa, Bella kakkosena, Julle kolmosena ja Noora nelosena (luokassa oli 42 osanottajaa), Noora suhahti vielä sijalle kolme 110 cm:n luokassa ! (15 osallistujaa)

Tulokset löydät kokonaisuudessaan lor.lohja.fi