Syyskokouksessa valittiin uusi hallitus ensi vuodelle

1.12.2011

Keskiviikkoiltana 30.11 järjestettiin HunR:n syyskokous. Koska viimevuosina jäsenet ovat loistaneet poissaolollaan näistä kokouksista päätettiin kokeilla kokouksen pitämistä tallilla. Ehkä tämän ansiosta (tai mainosten jossa kerrottiin että tarjolla on Riden mokkapaloja) saatiin mukavasti väkeäkin houkuteltua paikalle. Syyskokus hyväksyi budjetin sekä toimintasuunnitelman  vuodelle 2012 sekä päätti hallituksen kokoonpanosta. Uudentallin suunnitelmien eteneminen herätti myös keskustelua kokouksessa ja siitä kokousväki saikin lyhyen selonteon.

Hallitus vuodelle 2012 on seuraava:

Kaj Nyholm Pj

Sari Wickman

Satu Kemppainen

Kirsi Saarinen

Virpi Nippala

Christel Hauskamaa

Emma Karvinen (uusi)

Iina Ekroos (uusi)

Vanhasta hallituksesta jäi sivuun Tina Hellsten

Hallituksen järjestäytymiskokous on tammikuun puolella jolloin jaetaan hallituksen sisällä tehtävät sekä päätetään vastuualueista. Vastuuhenkilöiksi on tuttuun tapaan pyydetty myös hallituksen ulkopuolisia henkilöitä ja jos joku tuntee kutsumusta johonkin tehtävään niin saa mielellään ottaa yhteyttä johonkin hallituksen jäseneen tai Miaan !