Uutisia ja kuvia seurakisoista 17.4

Fanny Lindberg ja Velka
Jessica Holm ja Beatrix
TULOKSIA VIIKONLOPUN RATSASTUSKILPAILUISTA

Seuratason esteratsastuskilpailut Hangossa sunnuntaina 17.4.

Talvi on taittunut ja Hankoniemen ratsastajain tallilla Hangon Suursuolla kilpailtiin ensimmäistä kertaa tällä kaudella ulkokentällä, upeassa keväisessä säässä! Lajina oli tällä kertaa esteratsastus ja seuratason kilpailussa luokkia ratsastettiin kaikkiaan kolme.

Luokan I, 60 cm, voiton vei hankolainen Rebecca Sandberg ratsulla Priska.

Niin ikään Hankoon meni II-luokan, 80 cm, voitto - Gabriella Ahlvik ja Dollar II päihittivät toiseksi tulleen Jessica Holmin vain 0,18 sekunnin erolla!

Sunnuntain kolmannessa luokassa estekorkeus oli 80/90/95 cm ja sinivalkoinen voittorusetti ojennettiin tiukan kilpailun jälkeen Billnäsin ratsastajien Felicia Heleniukselle ja Hjördis frá Kveikjalle.

Seuraavan kerran Suursuolla kisataan kouluratsastuksessa seuratasolla sunnuntaina 15.5.2011. Yleisöllä on Suursuon kilpailuihin vapaa pääsy.

Sunnuntain tulokset kokonaisuudessaan liitetiedostossa.

Aluetason kouluratsastuskilpailut Salossa lauantaina 16.4.

Janina Laine edusti lauantaina Salossa aluetason kilpailussa Hankoniemen ratsastajia osallistuen kahteen luokkaan. Ensimmäisessä luokassa, Helppo C, Ryhmäratsastusluokka, suorittivat Janina ja Harvest Moon radan hienosti sijoittuen kolmanneksi. Kyseessä on ratsukon ensimmäinen sijoitus aluetason kilpailussa! Luokan voitti Turun Seudun Ratsastajia edustava Petra Ulmonen ratsulla His Heiress.

Lauantain toisessa luokassa ratsastettettiin Helppo B:FEI kenttäkilpailuohjelma poneille. Janina ja "Moonie" ylsivät sijalle 13 tuloksella 57,174%. Luokan voittoon ratsasti Kaarinan Kenttäratsastajain Juulia Lempiäinen ratsunaan C-Anna tuloksella 68,370%.

Teksti: Minna Ruolanto