LEHDISTÖVASTAAVALLA ON ASIAA !

31.1.2011

MINNA RUOLANTO JA PUUHIS

HEIPPA KAIKKI!

Tänä vuonna on tarkoitus lisätä tiedotusta Hankoniemen ratsastajien toiminnasta sekä seuran edustajien kilpailumenestyksestä niin kotikisoissa kuin muuallakin. Jotta ajantasainen tiedottaminen lehdistölle on mahdollista, tarvitsen apuanne.
Kotikisojen, yleisten tapahtumien ja suurempien kisojen tiedottamisen pohdimme Mian kanssa yhdessä. Samoin toimimme sellaisten vieraskisojen yhteydessä, joissa on paljon seuran ratsukoita.
Jos menestyt kisoissa jossain muualla, ilmoitathan siitä minulle sähköpostilla minna.ruolanto@gmail.com mahdollisimman pian kilpailun jälkeen. Hangonlehteen ja Etelä-Uusimaahan aineisto pitää toimittaa alkuviikosta, jotta ehtii toimitukselle ajoissa.

Laita sähköpostiin:
-   luokan tulokset
-   ratsastajan kommentti päivän suorituksesta/ ratsukon jatkosuunnitelmista/ hauska tieto hevosesta tms. mikä kyseisen ratsukon kohdalla olisi mukava tieto kertoa jutun yhteydessä
-   valokuva , lähetä alkuperäisen kokoinen kuva jotta se on julkaisukelpoinen(jos mahdollista) + mukaan tieto siitä, kuka/ ketkä kuvassa ovat ja kuvaajan nimi
-   puhelinnumero, josta voin tarvittaessa kysyä juttuun liittyen lisätietoa

Kerään yleisiä lehdistötiedotteita varten valokuva-arkistoa – jos sinulla on mukavia ja tarkkoja kuvia vuosien varrelta, laitathan tulemaan!

TSEMPPIÄ KAUDEN KISOIHIN!!

Hengessä mukana, Minna J    (puh. 040-738 5848)