HOLM VEI PRIX DE TABELLIN

7.4.2013

Pinja Sandin ja Dzina

SUURSUOLLA KILPAILTIIN ESTEILLÄ

Suursuolla kilpailtiin seuratason esteillä sunnuntaina 7.4.

Päivän ensimmäisessä luokassa, korkeudeltaan 50 cm, palkittiin kaikki radan virhepisteittä suorittaneet ratsukot: Fanny Määttä (Waulkmill McKay), Maria Sandberg (Dzina) ja Salla Sandberg (Waulkmill McKay), kaikki Hangosta.

60 cm luokan palkintorohmuksi nousi ratsastuskoulun oma suosikkiponi Sture J, jonka ratsasti luokkavoittoon toisen vaiheen ajalla 21,54 Ida Repo ja toiselle sijalle aikaan 22,69 Emilia Hellman.

80 cm esteillä kilpailtiin "Prix de Tabell" -kiertopalkinnosta. Perinteikkään pokaalin sai vuodeksi hyllyynsä Jessica Holm (Aktian Oliver) toisen vaiheen ajalla 33,32. Toiselle sijalle kurvasi Erika Gröning (Harvest Moon), ollen maalissa aikaan 33,59.

Päivän päätösluokassa, Powercup seurakarsinnassa, estekorkeus oli pikkuponeille 80 cm, isoille poneille 85 cm ja hevosille 90 cm. Luokkavoiton vei virhepisteettömällä suorituksella Annie Holmström (Twins Amos). Toiseksi, yhdellä puomin pudotuksella, ratsasti Janina Laine (Dollar II).

Powercup on junioreille tarkoitettu sarjakilpailu, jossa ratsastetaan sekä esteillä että kouluratsastusareenalla. Kouluratsastusosuuden seurakarsinta ratsastetaan Hangossa 21.4. Etelä-Suomen Powercup aluekilpailu järjestetään tänä vuonna toukokuussa Helsingissä ja valtakunnallinen finaali heinäkuun puolivälissä Siilinjärvellä. Kilpailun edetessä estekorkeudet pysyvät samoina, mutta kouluratsastusohjelma vaikeutuu. Powercupin säännöt löydät SRL:n sivuilta.

Kaikki 7.4. kisojen tulokset tästä